.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بها دادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران گفت : از آنجا كه فرهنگ‌سازي در جامعه توسط معلمان انجام مي‌شود، بهادادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است.

 معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران گفت : از آنجا كه فرهنگ‌سازي در جامعه توسط معلمان انجام مي‌شود، بهادادن به معلمان و فرهنگيان الزامي است.

"جواد قناعت" در مراسم بزرگداشت استاد شهيد مطهري و مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان آمل افزود: توليد فكر، انديشه و فرهنگ، وظيفه مشكلي است كه بر عهده معلمان مي‌باشد.

به گزارش ايرنا، وي گفت: معلمان و فرهنگيان مي‌توانند با انگيزه بالا ، در درازمدت مسايل فرهنگي جامعه را رو به تكامل برده و بسياري از مشكلات را حل نمايند.

وي با تشريح فعاليتهاي استاد شهيد مطهري گفت : مبارزه سرسختانه با كژروي‌ها و انحرافات، آشنايي وي به علوم و فنون مختلف اسلامي وقرآني ، طهارت روح و قدرت ايمان از ويژگيهاي استاد شهيد "مرتضي مطهري" است كه در نوشته‌هاي وي به چشم مي‌خورد.

معاون سياسي امنيتي استاندارمازندران افزود : معلمان با سرلوحه قرار دادن ويژگي‌هاي استاد به عنوان سرلوحه كار خود مي‌توانند به توليدفكر ، انديشه و فرهنگ جامعه كمك نمايند.

وي با اشاربه قرارگرفتن مسايل صنفي و معيشتي فرهنگيان در دستوركار دولت تصريح كرد : بيشتر مطالبات معوقه معلمان در طول ‪ ۱۷‬سال گذشته ، امسال از سوي دولت با هماهنگي مجلس پرداخت شد و اين جزيي از كارهايي است كه بايد انجام مي‌گرفت.

مدير آموزش وپرورش شهرستان آمل در اين مراسم گفت : "مطهري" فرزند زمان بود يعني در گذشته ، حال و آينده مي‌درخشد.

"علي‌اكبر لطفي" به نفوذ ، بيان و كلام استاد در هر دوره و هر قشري اشاره كرد و افزود: متاسفانه بهره‌گيري دانشجويان و دانش‌آموزان ازآثار ، نوشته‌ها و افكار استاد مطهري اندك است.

وي اظهارداشت : معلمان با بهره‌گيري و پيروي از انديشه ، تفكر و قلم شهيد مطهري مي‌توانند دانش آموزاني با صفات معلمي چون شهيد مطهري پرورش دهند.

در حاشيه‌اين مراسم نمايشگاه كتابي از آثار استادمطهري نيز داير شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.